Заяви подаються до Реєстру збитків України (RD4U) в електронному вигляді через портал Дія.
- Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина на порталі diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- Заповніть заяву. Підтвердьте автозаповнені дані або додайте інформацію про:
Хто може подати заяву?
Заява подається повнолітніми заявниками — власниками нерухомого майна.
На яке майно можна подати заяву?
Подання заяви доступне для пошкодженого або зруйнованого майна.
Це може бути - приватний будинок, квартира, житлове приміщення, дачний будинок, садовий будинок, садиба, житловий будинок садибного типу.
Як подати заяву, якщо в майна є співвласники?
Кожен співвласник подає заяву сам за себе. Отримувати згоду іншого співвласника при цьому не потрібно.
Які додаткові матеріали можуть бути додані?
Можна додати такі види додаткових матеріалів:
- підтвердження факту завданих збитків;
- підтвердження суми завданих збитків;
- дані про подію, що спричинила руйнування;
- підтвердження ціни нерухомості;
- підтвердження ціни ремонту;
- коментар та інші матеріали
Файли мають бути у форматах PNG, JPG, HEIC. Розмір файлу не повинен бути більше 5 МБ.
Для чого додавати до заяви додаткові матеріали?
На підтримку заяви рекомендується надати всі докази та інформацію: будь-які документи, записи, заяви, фотографії або інші матеріали. Це допоможе Реєстру в обробці, розгляді заяви та ухваленню рішення щодо внесення заяви до Реєстру збитків. В подальшому всю інформацію буде передано створеній в майбутньому компенсаційній комісії для розгляду заяви по суті та призначення компенсації.
З деталями та правилами подання заяви можна ознайомитись на сайті Реєстру збитків.