Опис послуги

Код
13-11
Назва
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування)
Строк надання
Протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Суб’єкт звернення:

Юридичні особи в межах Донецької області.

Необхідні документи

1.Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;

2.Структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

3.Витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

4.Нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи – резидента;

5.Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу;

6.Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання;

7.Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання;

8.Документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення;

9.Документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження.

Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

Доступна консультація
Тимчасово не працює рееєстрація в електронній черзі, зателефонуйте або завітайте до ЦНАП.

Консультацію з отримання послуги можливо отримати у адміністратора ЦНАП.