Опис послуги

Код
05-11
Назва
Надання згоди на встановлення тимчасового гаражу легкового автотранспорту
Строк надання
30 календарних днів, або на першому засіданні виконкому після закінчення цього терміну
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Територія Бахмутської міської ОТГ

Необхідні документи

  1. Заява щодо надання згоди на встановлення тимчасового гаражу легкового автотранспорту
  2. Довідка про інвалідність (із зазначенням про захворювання опорно-рухового апарату);
  3. Засвідчена підписом фізичної особи копія паспорту;
  4. Засвідчена підписом фізичної особи копія довідки про присвоєння ІПН (за наявністю);
  5. Довідка про реєстрацію місця проживання громадянина;
  6. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який належить інваліду;
  7. Копія посвідчення водія;
  8. Схема прив’язки тимчасового гаража на викопіюванні з топографо – геодезичного плану в масштабі 1:500 з визначенням існуючих інженерних мереж.

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його повноваження

Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

Доступна консультація
Реєстрація в електронній черзі для цієї послуги неможлива, завітайте до офісу ЦНАП.

Для деяких послуг можлива консультація, яку здійснює уповноважений представник.