Опис послуги

Код
06-01
Назва
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Строк надання
30 календарних днів, або на першому засіданні виконкому після закінчення цього терміну
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Суб’єкт звернення:

Для фізичних осіб зареєстрованих у Бахмутській міській ОТГ

Об’єкт звернення:

Об'єкт розташований у у Бахмутській міській ОТГ.

Необхідні документи

1. Заява подається за згодою всіх повнолітніх членів сім’ї , які зараховуються на облік, згідно додатку 1

2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України .

3. Копії реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї.

4. Копії свідоцтв про народження малолітніх дітей.

5.Копії документів,які підтверджують родинний зв’язок членів сім’ї.

6. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї,зареєстрованих у жилому приміщенні.

7.Копія договору найму (піднайму), оренди жилого приміщення (у разі необхідності).

8. Довідка з комунального підприємства «Бахмутське бюро технічної інвентаризації» про наявність (відсутність) нерухомого майна у місті Бахмуті за всіма членами сім'ї.

9. Довідка з місця роботи із зазначенням терміну роботи на посаді (з місця навчання, пенсійне посвідчення, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця тощо) та інформацією про те, чи перебувають заявник та члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи

або

для непрацюючих копія трудової книжки заявника та членів сім'ї.

10. Копії правовстановлюючих документів та технічного паспорту на житло:

- яке перебуває у приватній власності громадянина;

- в якому зареєстровані громадяни.

10. Документи, що підтверджують наявність пільги на отримання житла в першочерговому або позачерговому порядку:

або/та

- копії пільгових документів (свідоцтво інваліда війни, свідоцтво учасника ліквідації на ЧАЕС, свідоцтво особи, яка постраждала внаслідок аварії на ЧАЕС, свідоцтво члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, свідоцтво учасника війни, свідоцтво учасника бойових дій, свідоцтво інваліда праці I, II групи, довідка СЕК., свідоцтво дитини-інваліда з дитинства, свідоцтво багатодітної сім’ї);

або/та

- медичний висновок, виданий згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я СРСР від 28.03.1983 №330 або Міністерства охорони здоров’я УРСР від 08.02.1985 №52;

У разі, якщо заявник або член сім’ї, є особою, що позбавлена батьківського піклування або має статус дитини-сироти надаються наступні документи:

- копія рішення виконкому Бахмутської міської ради щодо надання статусу дитини;

- копія рішення виконкому Бахмутської міської ради щодо призначення опікуна;

- копія рішення Артемівського міськрайонного суду щодо позбавлення батьківських прав;

- копія посвідчення опікуна;

- копія свідоцтва про смерть батьків ( уразі смерті батьків).

- витяг з протоколу засідання комісії з питань захисту прав дитини при виконкомі Бахмутської міської ради щодо надання згоди на прийняття на квартирний облік при виконкомі Бахмутської міської ради заявника або члена сім’ї, які є особами, що позбавлені батьківського піклування або мають статус дитини-сироти.

12. Внутрішньо переміщені особи (особи з інвалідністю внаслідок війни або особи з числа учасників бойових дій) подають такі документи :

- копію довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;

- копію посвідчення встановленого зразка, що підтверджує статус особи як члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни;

- довідку органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій, або члена сім’ї загиблого;

- копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій, або/та заявника.

Примітка:

1. Усі копії документів повинні бути засвідчені належним чином.

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його повноваження

Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

Доступна консультація
Реєстрація в електронній черзі для цієї послуги неможлива, завітайте до офісу ЦНАП.

Для деяких послуг можлива консультація, яку здійснює уповноважений представник.