Опис послуги

Код
06-04
Назва
Надання жилої площі у гуртожитку
Строк надання
30 календарних днів, або на першому засіданні виконкому після закінчення цього терміну
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Суб’єкт звернення:

Для фізичних осіб зареєстрованих у Бахмутській міській ОТГ

Об’єкт звернення:

Об'єкт розташований у у Бахмутській міській ОТГ.

Необхідні документи

  1. Заява громадянина з підписами всіх повнолітніх членів сім’ї
  2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України
  3. Копії свідоцтв про народження (дітей).
  4. Копії реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї.
  5. Довідки про реєстрацію місця проживання громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї, зареєстрованих у квартирі (будинку), жилому приміщенні в гуртожитку, кімнаті у комунальній квартирі.
  6. Довідка з комунального підприємства «Бахмутське бюро технічної інвентаризації» про наявність (відсутність) нерухомого майна у місті Бахмуті за всіма членами сім'ї.
  7. Довідка про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи.
  8. Документи, що підтверджують наявність пільги на отримання житла в першочерговому або позачерговому порядку (за необхідністю)

У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються документи, які підтверджують особу представника та засвідчують його повноваження

Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

Доступна консультація
Реєстрація в електронній черзі для цієї послуги неможлива, завітайте до офісу ЦНАП.

Для деяких послуг можлива консультація, яку здійснює уповноважений представник.