Опис послуги

Код
08-08
Назва
Встановлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
Строк надання
10 робочих днів
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Документи подаються за місцем реєстрації одного з батьків – на території Бахмутської міської територіальної громади.

Необхідні документи

Для видачі посвідчень батьків або дитини з багатодітної сім’ї:

  1. Заява встановленого зразка одного з батьків багатодітної сім’ї;
  2. Копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків;
  3. Копії посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах;
  4. Копія свідоцтва про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі);
  5. Копії свідоцтв про народження дітей;
  6. Копії довідки про реєстрацію місця проживання або перебування особи щодо кожного з батьків та дітей багатодітної сім’ї (до запровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї);
  7. Копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, видані структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (до запровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї);
  8. Фотокартки розміром 30х40 мм батьків ( дітей віком від 6 років);
  9. Довідка із закладу освіти (для осіб від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання);
  10. Довідка структурного підрозділу, виконавчого органу міської ради про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення не видавалося (у разі реєстрації батьків за різною адресою)(до запровадження Реєстру посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї);
  11. За необхідності документи, що свідчать про зміну даних членів сім’ї: прізвища, ім`я, по батькові тощо.
У разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти.


Такі документи подаються за умови їх легалізації, якщо інше не передбачено законом та міжнародним договором України, та з перекладом на українську мову. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально.

У разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу - документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням)


Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

Доступна консультація
Реєстрація в електронній черзі для цієї послуги неможлива, завітайте до офісу ЦНАП.

Для деяких послуг можлива консультація, яку здійснює уповноважений представник.