Опис послуги

Код
12-03
Назва
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи
Строк надання
Протягом 10 календарних днів з дня надходження запиту
Платність послуги
безоплатно
Інформаційна картка

Територіальність

Суб’єкт звернення:

Для фізичних осіб з останнім місцем реєстрації у Бахмутській ОТГ.

Об’єкт звернення:

Житлове приміщення розташоване у Бахмутській ОТГ.

Необхідні документи

  1. Запит особи або її законного представника уповноваженої особи;
  2. Документ, до якого внесено відомості про місце проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист), або інший документ що посвідчує особу, та засвідчена заявником копія такого документу;
  3. Свідоцтво про народження ( для осіб, що не досягли 16-річного віку або не отримали паспорт громадянина України) та засвідчена заявником копія такого документу;
  4. Будинкова книга та її копія (за наявністю);
  5. Копія реєстраційної картки особи, завірена належним чином (за наявністю).

У разі подання запиту представником особи додатково подаються:

  • документ, що посвідчує особу законного представника;
  • документ, що підтверджує ії повноваження;
  • іншою особою - письмова згода особи, щодо якої запитується інформація, на надання інформації про неї.
Вимоги щодо отримання "Послуги на дому"

Надання адміністративних послуг на віддаленому робочому місці здійснюється шляхом виїзду адміністратора в межах території Бахмутської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Бахмутська ОТГ) за місцем проживання / перебування суб’єкта звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери, тощо).

1.Суб’єкти звернення, які можуть скористатись "Послугою на дому":

  • особи, які досягли 80-річного віку;
  • особи, з інвалідністю 1 групи;
  • особи, що за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч. перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах міста;
  • особи, які отримують соціальну послугу догляду вдома, яка надається Територіальним центром надання соціальних послуг Бахмутської міської ради.

2.Для підтвердження стану здоров'я суб'єкту звернення необхідно надати один з наступних документів:

  • посвідчення інваліда 1 групи,
  • довідка медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності 1 групи,
  • виписка з історії хвороби амбулаторного хворого або копія відповідної інформації з медичної картки амбулаторного (стаціонарного) хворого,
  • довідка сімейного лікаря або висновок медико-соціальної експертної комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

3.Для отримання адміністративної послуги особа, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний робітник, сусід, тощо), може звернутися з заявою до Центру надання адміністративних послуг Бахмутської міської ради (далі – Центр) згідно із графіком його роботи.

4.До заяви додаються копії документа, що посвідчує особу суб’єкта звернення та документа, що підтверджує категорію особи, на яких поширюється надання «Послуги на дому».

Під час оформлення заяви обов'язково надається погодження на проведення відео та аудіо фіксації надання адміністративної послуги, яка засвідчується підписом заявника.

Зверніть увагу! Для оформлення адміністративної "Послуги на дому" адміністратор повинен перевірити наявність повного переліку документів, визначеного законодавством для одержання суб'єктом звернення адміністративної послуги.

ОНЛАЙН ПОСЛУГА
Сервіс, що надає змогу значно швидше отримати послугу